Sunday, May 30, 2010

Semua Orang Nak Jadi Jutawan


Emmm..Semua Orang Nak Jadi JUTAWAN kan..

Siap ada yang berangan-angan.
  • Masuk Skim Cepat Kaya lah.
  • Masuk Peraduan lah..
  • Masuk Pertandingan lah...
  • Masuk kedai TOTO pon ade....

USAHA KONONnya. KATAnye lah kan..

Tapi tu semua tuah badan. Dalam ramai-ramai. Mungkin Seorang yang bertuah kan.

bukan semua orang boleh dapat dengan mudah.

Emm...yang masok skim cepat kaya.. Kesian..Kesian..

Walaupon tau sejak zaman dulu-dulu lagi dah ada Skim Cepat Kaya..
Pak Man Telo (Eh..betul ke ejaan aku nih..? huhuhu..), Skim Arabic dan banyak lagi.. aku tak ingat..banyak lagi laaaaa skim cepat kaya or skim piramid ni..
Walaupon telah di HARAM kan oleh KERAJAAN..
Ada lagi mereka still percaya..
Bila tak dapat payment yang dijanjikan..
Baru laaa sibuk nk buat REPORT POLIS.
yANG SUNGGUH LAGI sadeeees..
Konon-konon dapat payment, dapat untung, tapi tak dapat..
loan bayar tetap kena bayar.
But.. Sorry..! Me..? maybe not laaaa..

Sejak Kecik aku dah tengok mak ngan skim-skim tersebut..
Membesar dangan pelan bulat-bulat berkaki bulat juga..
Ok..Skim-skim nie MEMANG BOLEH KAYA tapi
bukan dangan berangan sahaja ye..
Bukan mak aku tipu orang..
Tapi ..Kebanyakan orang-orang yang masuk tu BERANGAN LEBIH..
Dah bayar.. Tanak buat keje. Nak tunggu duit MASUK je.. huhu.. lambat lah nak kaya kan..
Mak aku pon hari-hari balik kul 3 or 4 pagi.. kul 7 dah bangun dah.

Dan kadang-kadang memang ada kampeni yang betoi-betoi menipu..
Mak aku dah keje bagai nak rak. Bos-bos l***nat tu boleh hilang cam tu jer.

Expecially Bos-bos C* yang dah reka sistem yang canggih-canggih, sewa office besar, amik staff lawa-lawa/seksi-seksi..BOLEH BLAH CAM TU JER BILA DAPAT DUIT BERJUTA. ape lah sangat nak bayar saman mahkamah tinggi kt MALAYSIA ni. setakat rm50,000 je. mintak-mintak kurang dapat laaaa diskaun.. tak pon kadang-kadang senyap je sampai KES TERTANGGUH n BATAL cam tu je. sebab tu lah masih ramai yang berani cipta sistem SKIM CEPAT KAYA ni..

Ada jugak orang yang konon-konon pandai. BELAGAK PANDAI ADD MATH. Pandai tentang minyak, pandai segala laaaa..BANGSA MELAYU kita. Orang Jawa, Tinggal di Jalan Alang Hamzah, Klang. Menipu bangsa Melayu jugak. Mak aku dah bayar lawyer rm30,000 pon.. tak jadi ape. Lawyer pon tah ape-ape tah.. tau nk duit jer.. nak hantar surat amaran pon nk duit lagi.. macam.. c**** jer..

aku ku cari kau NORMAN TOHA.. memalukan mak bapak ko jer yang didik ko bagi didikan agama sepenuh nya.. ko menipu mak aku hidup2. dapat rm6j..LESAP..

SOOOOOOO.... tak payah laaa korang nak percaya tentang skim-skim menipu semua ni..

login FACEBOOK DAPAT DUIT pon.. menipu jer..!





No comments: