Wednesday, November 9, 2011

Giler Botol Susu.. Adooooiii... ;) hehehe

Hahaha..aku memang gile botol lately nih.
Tapi yang ni koje adik aku yang paling kecik.
Keje dia membuli Neesma laaaa..
Hahahaha..mungkin sebab mase kecik dia adalah mangsa buli aku..
Then, sekarang adalah turn dia membuli anak aku.. huhu..
Kang Neesma dah dok Sabah.. pandai lah dia buli diri dia sendiri.
wakakaka..

Yang ni semua botol susu adik aku Fifi, botol banyak sebab anak dia banyak.
Anak banyak pon 2 orang je pon.. Lebih sorg dari aku je pon.
Cume dia advance sebab Akmal dah 2tahun.
Neesma aku baru 2bulan..hehehe.

Tupperware ni aku gile kat bekas letak susu dia.
Botol susu dia aku tak gemo sangat
Sebab botol dia bongok cikit.. huhuhu.






Botol tommee tippee ni sungguh menarik minat ku untuk mengumpulnya..
Sebab gemok comel.. hehehe.
Ade warna pink lak tu.



2 comments:

Fieda_shairazi said...

byk nye botol susu.. akid pakai tommie tippee.. ade 7..3 kat baby sitter.. 4 kat rumah...

suke TT pon sbb die gemok dan comel

ediana said...

Hai pn dot.. huhu kite pon start beli tt.. comelkn.. sbb dia ade shape gemok..huhu.. avent cm dh boring je tgk..huhu