Saturday, September 4, 2010

5 years 5 days


Bila 31 Ogos semua orang ingat Hari Merdeka kan?
Ingat sebab 1 Malaysia cuti.
For Us.. 31 August every year, bukan je Hari Kemerdekaan
Tapi.. Our Wedding Anniversary.. ;)
31.08.2005

Tahun ni genab laaaa 5 tahun sudaaa.. ;)



Huhu...
if we have baby..
sure dia dah umur 4tahun ++ or less than that..
hahaha..


But im sure Allah have plan for us.
Im not really stress yet, tapi tak bermakna aku tak nak anak.

M.U.N.G.K.I.N
ada orang yang lebih kurang daripada aku.
at least aku one step ke depan from them.
im not single n i have hubby.
kene work hard je sikit n usaha.



;)

Ramai je my friends, cousins and peoples out there yang dah kawin more than 5years or more than me yang tak de anak lagi. Bagi aku tu semua kerja ALLAH kita just usaha n the result is just from him. Yang belum kawin pon ramai lagi.

Nak amik anak angkat cam tak ready jer.
sebab aku pon cam busy jer.

Just congrats to my ex-Officemate, after 9years marriage they just got baby girl. ;)
Best ye lah kan.. ;)

N congrats to my hubby's sister, who just get baby boy on 15th August 2010.

Yang dah ada anak tu.. Sayangilah anak-anak anda.
Mereka adalah pelaburan masa depan anda.
Berjaya anda mendidik mereka. Senanglah anda dikemudian hari.
Jika anda sudah memberi mereka pendidikan secukupnya..
Tetapi sebaliknya terjadi, Serahlah kepada ALLAH untuk memberi mereka pengajaran kemudiannya.

Bagi aku..
aku percaya, ALLAH bagi kita dugaan yang berbeza.
ALLAH lebih kenal siapa kita. ;)

No comments: